KÄT

Kätlin Kikkast ajendas KÄT brändi looma eelkõige kirg.  Juba lapsepõlves alanud kirg moe vastu saadab disainerit tänaseni. Soov leida õige viis, aeg ning omanäoline eesmärk, milleni oma looming viia, on Kikkase jaoks pidev ja nauditav protess. 

Aastal 2015 leidis Kätlin oma tee moedisainis, et luua jätkusuutlik disain Eesti naisele, kes soovib tootest rohkemat kui paari kandmist ning luitunud toodet. Soov on luua riiet, mida naine saab kanda uhkusega ning millega kaasneb lõbusus, sest KÄT disaini saab kanda erineval moel ning erinevatel juhtudel. Alati on olnud eesmärgiks luua toode, mis asendab kapis kolme teist riideeset.

KÄTi disain ei ole mõeldud massidesse – tooted on disainitud ja valmistatud limiteeritud kogustes Eestimaal disaineri hoolsa silma all, et kvaliteet vastaks kliendi ootustele. 

Telli toode